LamKaikiT
暱稱: aR__kiT
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
好撚累.個天氣冇得自s...
新年快樂`2009-12-31
正`2009-12-26
平安夜`
好掛住你呀`
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 197
今日人氣: 0
累積人氣: 1268
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


打了=沒打;) 分類: 未分類

今天不想打QZ`

因為沒有東西可打的.`

整天都在家.看電影.卡通.(kai了?)

今天對我來說.是12月頭了.

開學到現在,時間過很快很快...

覺得很快就到下一個學期.很期待

不想再做一個無所事事的人

我要做一個很無所事事的(火頁)人

很屌?

不想多說廢話`

去c0mment`

2009 年 11 月 27 日  星期五   颱風


唔理點都打`:) 滿足 分類: 未分類

就到12都要打.吹咩

今天早上.學校搞尻了一個.什麼撚樣子的火炬傳送.

哇.偷得很,很想上前干掉在場的每一位.

傳尻完了.就放學了.有上課=冇上課

然後就跟牙發.牙傑.牙十.牙賢.還有最偷的一位.牙公

一起行路回家.在回家路上.有一段pK.

沒錯.是我跟牙十用口的pK,很屌`

因為我們在語無倫次`

利害?

然後就同牙發換衣服再出元朗.

然後篤了幾萬場的`

然後食了幾萬樣的東西`

然後回了幾萬個家`

然後打了幾萬個QZ`

然後.然後.然後.然後.然後.......

大家請珍惜`

2009 年 11 月 26 日  星期四   和暖


火頁教室`開放啦:') 鬱悶 分類: 未分類

正常的一天`

(火頁哥)潮語教室,

今日火頁哥要教大家既字係.(戀)

識我既人.大家都應該知到.唔識我既人就要學下野啦.(冇可能冇人識我)

好多人都會試過話人變態.但係我覺得E個字講得唔好`

有冇人諗個想張兩個字.講到變一個字.

以下有兩個字可以變成一個字既例子:

戀=變態.知唔知點解.

變字既上部份+態既下部份.咁就變成一個潮語啦`

=================不是分隔線=================

今日如平常.不是偷的一天喎

今天.早上看不見其中一個老表.他就是牙賢.

為什麼看不見他呢?!

因為他沒有上校.

知不知道.為什麼要叫四老表呢?!

因為我覺得三個太少了`五個太多了`

四個剛剛好呢.

三個是單數.五也剛好是單數.

單數很不放便.

例如:

次所剛好四個位置`

桌球剛好多出一個`

等等等....

老表你們說是不是.

我打太多了.不想你們給我火頁掉`再見

 

 

請大家學會珍惜和學會面對現

2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


曠課` 滿足 分類: 未分類

(偷)的一天`

唔好再偷D.上個白痴視藝堂.

變左陳呂一堂遊.同牙發.牙賢,牙傑<--提議人.(賤格)

尻遊.好釆我聰明.拎課室鎖匙.如果唔係悶柒死

之後仲有一堂走番去上喎.最後上到最尾.偷走出番黎.

之後上左兩堂放學.然後大家都知咩Q野.咁早放.

當然去篤波波嫁啦`

係咁係k74同77走黎走去.kai嫁.個果就係牙十

一開始篤都ok嫁.篤篤下kai柒左囉. 

個kai子賢係到(火頁)喎!! 係咁講[屌呀屌呀..並菲冇害].

之後走啦.去買野飲.買完.我開始發功(火頁功).

連岩岩係咁煩既kai子賢.都要避開我.

唉.點解我咁(火頁)嫁.

之後煩到大家走哂.得番我同牙發.佢都比我D功力(火頁)死左.呵`

跟住就番左屋企.打左一萹  (偷的一天).哈哈哈

 

大家要學會珍惜

 

我老婆``

2009 年 11 月 24 日  星期二   和暖


揸空氣` 鬱悶 分類: 未分類

今日又係(偷)的一日.    唔明偷字點解?.用速成英文打出黎啦

日Q日都係咁.同四老表一日咁過. 偷既一日.唔偷既一日.

唔洗講,係人都知我係四老表里面最偷的一位.E樣係人都知.

最偷既呢.就係我同牙賢多左一種新式溝通方法,得我地2個先明`

牙發..唔洗講野.大家老表黎嫁嘛

話哂今日係本人第一次打Qz.點都要留cM.

不留者自負xD

大家要學會珍惜`