今日係學校陸運會___一起身就叫埋呀駿去m記食早餐@@ 之後就搭巴士去小西運動場...去到佢\就入去我就係門口等到8點到先入得,,,真慘
跟著差唔多搭半就去坐低...竟然係出面見到ka飛(嘉輝)遲到!!!仲有傻威同呀傑~問番ka飛點解遲到-佢話:死人鄧志威!!!又話8點半...我明明話8點4佢又話8點半,真係弱智!!! 接著的,,,是我去跑3000米|||跑左5個圈炸><差個半圈就跑哂啦...真可惜@"@ 到左差唔多1點果陣,,,我地就出去食飯~原本呢,就得我,ka飛,豬彪,呀傑同傻威...但傻威就唔知做咩唔跟黎___之後我地就放棄左佢,,,就去食"渣"燒飯。我地去到個公園就坐係到食飯=3=~食完之後坐左一陣,,,突然間聽到:::嘔...一聲,原來豬彪係到嘔= ="足足嘔左五次!!!整到ka飛行行下都嘔左次=0=" 好啦,,,番到運動場之後就坐左係到---英俊坐係我前面...之後無啦啦聽到ka飛係到笑~佢叫我望下果條友之後就有d好好笑ga野發生左,,,我,ka飛,英俊,除志偉,傻威,呀琳,呀澄,呀芬...(好似得咁多人)我地係咁係到笑@@笑到肚痛呀~>0<~到左呢到就一直等到五點=3="悶呀~放學之後同呀駿行番屋企=.=~今日ga日記係咁多 (聽人講鄭敬燊~燊仔跑跑下就訓左係人下隻腳好似損左...之後好似仲比Tommy仔踩多腳,,,唔知係咪真@"@)
///"過去已不在=]]]



悲'空切

暱稱: 林少
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«‹ July 2020 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
:: 訪客留言 ::
:: 我的好友 ::
:: 日記搜尋 ::
2005 年 9 月 15 日 星期四

今日係一個大日子就係---陸運會

刊登時間︰ 更新日期每次不同 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
訪客留言 (返回 LamLamLam 的日誌)
![]()