開始有d唔想畢業啦!!!!!有好多人問我野(知道我鐘意邊個個d),佢地問我我唔想畢業係因為係嘉諾撤讀左大概6年書,唔捨得d老師同d同學定係唔捨得佢(我鐘意個個)喎!!! 我都唔知點答佢地好?????因為我都唔知點解????我諗2樣都有,話哂都已經6年係嘉諾撤讀書啦,又同今年(6c班)H同學同左差唔多2年一齊讀書啦,真係唔想分開嫁啦,去camp又一齊,已經好似一班兄弟姐妹啦!!!!!唉!!!!!.........