唔知呢........唔知呢
勁大風
勁大風
今日8點幾起左又訓番,9點15先起身,食野
出到去幾多點呀?10點幾啦
仲以為冇位,好在仲有個俾我ja
好快好快咁,就去左f shum
唔知呢,唔知呢
勁眼訓,冇乜點聽佢講..............
最後個video又cut得勁快,搞到人人都抄唔到
個個人又搞唔番個度,話下次先俾我地抄番
之後我上chem啦,講左少少fossil,好勁多= =+
後去番自修,oh ,我係咁諗,終於俾我諗過左
呢樣野我諗左幾日,仲打算打俾ken chan問佢嫁啦,之後自己終於諗通
最衰都係本aristo mc la,搞到我諗咁鬼耐
問左人意見叫我食大家樂
好不容易,搵到個位,點知有成家走哂埋黎.........oh no!!
其實唔係咩問題,不過個家人有個bb女,勁煩
我食緊野佢係咁打乞痴,佢父母又唔理佢
之後個bb女仲要拎個氣球個尖尖個住插我舊多士!!!!
咁唔係乜野,不過我係見到個細路多之前用支野係咁插其他野,又趺左落地wo!!!
佢又要打完乞痴,
我勁無奈,真係唔知有乜反應好,佢父母又唔理
唉,我死死地氣食左佢啦,十幾蚊呀大佬..............
我依家真係好怕d細路仔..........!!
後409去運動場整banner,行緊去個陣就見到 him同大長敬
之後一齊去美亞買料
我去左睇書膠,勁貴!!唔買
後回去,盧頭同single 練跑
him做稿,我同其他人係度玩
先玩包剪泵,5下掌上壓
我見到beanbean同祖倫做ga掌上好奇怪,有上半身落去,屎忽個度唔多郁咁
諗番起我中一個陣歐軒都係話我咁樣....
唔知我依家做成點呢.....祖倫好快就謝左
之後加馬玩10下,15下,20下咁
頭10,15都係我做,後尾係beanbean做
上色冇耐就勁大雨,搞到溼哂!!!
搞到要搬
搞勁耐,個個都係度小
之後去左停車場
7點半我行番去食飯
no good,我覺得自己已經唔想同媽媽一齊食飯
佢成日講野勁大聲咁樣
|