日記日誌



2005 年 9 月 25 日  星期日   晴天


不要做吊車尾 分類: 未分類

唔知呢........唔知呢

勁大風

勁大風

今日8點幾起左又訓番,9點15先起身,食野

出到去幾多點呀?10點幾啦

仲以為冇位,好在仲有個俾我ja

好快好快咁,就去左f shum

唔知呢,唔知呢

勁眼訓,冇乜點聽佢講..............

最後個video又cut得勁快,搞到人人都抄唔到

個個人又搞唔番個度,話下次先俾我地抄番

 

之後我上chem啦,講左少少fossil,好勁多= =+

 

後去番自修,oh ,我係咁諗,終於俾我諗過左

呢樣野我諗左幾日,仲打算打俾ken chan問佢嫁啦,之後自己終於諗通

最衰都係本aristo mc la,搞到我諗咁鬼耐

問左人意見叫我食大家樂

好不容易,搵到個位,點知有成家走哂埋黎.........oh no!!

 

其實唔係咩問題,不過個家人有個bb女,勁煩

我食緊野佢係咁打乞痴,佢父母又唔理佢

之後個bb女仲要拎個氣球個尖尖個住插我舊多士!!!!

 

咁唔係乜野,不過我係見到個細路多之前用支野係咁插其他野,又趺左落地wo!!!

佢又要打完乞痴,

我勁無奈,真係唔知有乜反應好,佢父母又唔理

唉,我死死地氣食左佢啦,十幾蚊呀大佬..............

 

我依家真係好怕d細路仔..........!!

 

後409去運動場整banner,行緊去個陣就見到 him同大長敬

之後一齊去美亞買料

 

我去左睇書膠,勁貴!!唔買

 

後回去,盧頭同single 練跑

him做稿,我同其他人係度玩

 

先玩包剪泵,5下掌上壓

我見到beanbean同祖倫做ga掌上好奇怪,有上半身落去,屎忽個度唔多郁咁

諗番起我中一個陣歐軒都係話我咁樣....

唔知我依家做成點呢.....祖倫好快就謝左

 

之後加馬玩10下,15下,20下咁

 

頭10,15都係我做,後尾係beanbean做

 

上色冇耐就勁大雨,搞到溼哂!!!

搞到要搬

搞勁耐,個個都係度小

之後去左停車場

 

7點半我行番去食飯

no good,我覺得自己已經唔想同媽媽一齊食飯

佢成日講野勁大聲咁樣

 

 






訪客留言 (返回 LamYukLun 的日誌)


bean∼ 於 2005-09-26 09:13 PM 發表:
Chlorine bleach= =
我不"lout"都唔知自己個”pet”冇郁∼= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好多人都唔知
我以前都唔知嫁
haha
Posted at 2005-10-01 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 4
累積人氣: 17615
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann