6:30起左身
上堂哥陣勁眼訓!!
訓訓訓!!
siu sir既獅吼工
驚死我T^T
放學係好開心!
但係要補課哥到慘呢!!
唔想打波呀><
好彩有鄭YING
扮培鄭YING
5:30閃閃閃!!
不過刀死啦!
星期一打比賽啦!
刀唔知點....
晚同網FD&慧妹打機@V@
係甘多先!