今日星期二,人聚散中
一日一美夢:$
掛住發夢遲左起身:D:D唔緊要,我想發> / / / / <
妙絹病左,小心身子啊:D
戈個新班主任真係好差,唔識教就番屋企啦!
成日係度行黎行去,行Catwalk咩?!
肥少婷好屈機,份卷亂咁改!
我可愛既枝枝老師:$我想係你教:$
何永輝又病埋??
原來係交叉感染:)你兩公婆做過咩黎:$?
唔小心串到孫戈明添:D以為神:D
丘生又唔派卷! 我地放假你又跟埋一齊放?
跑到我啦,又要做掌上壓:D:D
不過有小小開心:D
新班主任真係好煩啊!
又行Catwalk! 又要煩,我先唔理你:)
畫我既公仔,仲要讚我! 我唔會理你架,算吧啦:D:D
談戀愛:$
老婆:)
最後一段...
願我倆可以,永遠地快樂於一起.
|