今日係聖聯會(聖誕聯歡會)
抽象嗎?
今朝早左10分鐘起身呀
超勁!
但返到去就無所事事囉....
上到課室
玩爭登仔
無聊
d人咁q茅
霸q住個位唔郁
咁既環境都入到4強
太強啦(我)
小息跟住去hall
聽住father講普通話
笑到喊
Andrea都喺台上笑緊
譚芷菁可以忍到
佩服!
出hall成堆食檔擺哂喺度
好難決澤....
最後買左兩杯雜賓
同四包糖
俾個奸商厄左$10(唔知邊個呢)
嗰$10糖勁少囉....
跟住上去搵李宛丹
厄佢話後日先搵佢
跟住同班廢F.1打籃球
俾吳sir叫左入校務處
跟住見宛丹
嚇死....
放學同鄭皓原,楊子,智毅林打波波
1挑3(我1佢地3)
打和1比1
太強啦
走lu
見到鏡元哥哥
楊子淆底淆到出汁
離廿米都要擰轉面
救命...
返到屋企
好攰lu
唔想講
再見
|