今朝走去學校搵李宛丹姐姐
第一次去...唔記得bring銀包
又要返去堅企
第二次去...唔記得bring我要俾李姐姐既野
又要返去
第三次....我發誓如果再唔記得攞野
我唔姓朱
最終...
我都無弄到.....朱家既.....架
好彩...
今日係平安夜
祝大家無病無痛過聖誕!!!!
補充:
Apple無啦啦6點打黎搵我出去
話有好多人
咁出去啦,以為有咩緊要事....
過左去,得我同林智毅兩個等緊
過左半個鐘先見到輝同Andrea
跟住Apple就慢吞吞咁黎
結果我地行左成個鐘
無講過d咩野
我俾呀媽罵
話我做咩唔同佢講
不過算啦
|