無無聊聊寫寫blog blog
都係咁啦
唔傾啦
得閒飯茶
LancerCKY
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
有意思~
比賽啦!!!
2011-08-24
2011-08-09
2011-08-06
文章分類
全部 (121)
開心既事 (2)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 592
今日人氣: 3
累積人氣: 3978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


倒數 分類: 未分類

                                                                                                 琴日:
6點同啊爸啊媽食飯
跟住同歐應,宏志去林榮屋企打三少
見佢地好似玩得好辛苦咁
要打咁多條命
等佢地玩到咁上下
我就叫佢地俾我玩下(練習模式姐)
唔係好難玩姐
佢講乜野我就做到乜野
睇下佢用d角色既駁招
我都做到
易過龍珠
龍珠d駁招複雜好多

到10點我地就出去沙田
見到楊子,林智毅(係咪呢個智呀apple)同鄭皓原
跟住無啦啦又見到boris同peter仔,又有幾位如花喺佢地側邊
過去許願榭玩
歐應寫精精日上...
我寫睇既人會即死
勁無聊
過去公園玩引體上升
easy~~XD
入左個龜洞休息
又有條友睥我囉(扮鏡元哥哥)
都唔知乜料...
倒數嗰陣都唔叫左楊子班友
淨係同林榮歐應宏志一齊倒數
放煙花嗰時無聊到亂咁嗌
林榮重要勁大聲講粗口(係咩唔講啦)
番屋企
訓覺囉做咩呀
 

                                                                                                                      今日
無野做.....

ps:有邊個自認玩dragonball sparkling meteor好勁既
搵我
等我抄你perfect!!






訪客留言 (返回 LancerCKY 的日誌)


aniderchan 於 2009-01-05 07:41 PM 發表:
COMMENT-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rayki 於 2009-01-05 04:14 PM 發表:
CM a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waikwan30 於 2009-01-05 01:41 PM 發表:
`c0mment-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Andrea5 於 2009-01-04 02:49 PM 發表:
ComMenT`-]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siucrazyshan 於 2009-01-04 12:42 PM 發表:
借粒cM比你;]
要還的0V0'等緊你呢
閉閉*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YANBB_ 於 2009-01-03 07:35 PM 發表:
comm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boris_engine 於 2009-01-03 02:04 PM 發表:
[0mm2nT~!! =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingb0214 於 2009-01-02 10:24 PM 發表:
CoMmEnT *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siucrazyshan 於 2009-01-02 09:29 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bbqshanshan 於 2009-01-02 01:41 PM 發表:
comment
好開心咁b0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]