琴日:
6點同啊爸啊媽食飯
跟住同歐應,宏志去林榮屋企打三少
見佢地好似玩得好辛苦咁
要打咁多條命
等佢地玩到咁上下
我就叫佢地俾我玩下(練習模式姐)
唔係好難玩姐
佢講乜野我就做到乜野
睇下佢用d角色既駁招
我都做到
易過龍珠
龍珠d駁招複雜好多
到10點我地就出去沙田
見到楊子,林智毅(係咪呢個智呀apple)同鄭皓原
跟住無啦啦又見到boris同peter仔,又有幾位如花喺佢地側邊
過去許願榭玩
歐應寫精精日上...
我寫睇既人會即死
勁無聊
過去公園玩引體上升
easy~~XD
入左個龜洞休息
又有條友睥我囉(扮鏡元哥哥)
都唔知乜料...
倒數嗰陣都唔叫左楊子班友
淨係同林榮歐應宏志一齊倒數
放煙花嗰時無聊到亂咁嗌
林榮重要勁大聲講粗口(係咩唔講啦)
番屋企
訓覺囉做咩呀
今日
無野做.....
ps:有邊個自認玩dragonball sparkling meteor好勁既
搵我
等我抄你perfect!!
|