前幾日去左大陛玩 同新婚快樂既大佬,佢老婆,我二哥,佢girlfd同啊爸啊媽7個 由朝練gundam vs gundam到晚 勁爽~~但係同二哥玩就無還手之力....成日俾佢串 第一晚都無乜野做同大佬二哥打機 沖涼嗰陣要用碌柚葉淋頭 熱到啊媽都唔認得
第二晚玩wii mario kart啊哥同佢girlfd都話好難 我輕攞第一呵呵
第三晚就喺屋企lu 點解我唔講日頭呢因為基本上都係食,食,食同埋食架姐 無乜好講