又學下andrea&筠儀咁打哂d同學出黎先
(以下唔會打名,敬請留意)
1.你牙,唔識講tim
覺得你超低能,勁搞笑,俾人玩完1次再玩幾百次都係唔識變,無奈....
2.傻女!!
其實唔應該叫你傻女,你成績咁好
下年會唔會繼續gym?(我會-v-)
同你地女子組加油喔
3.我又係唔係幾熟你
唔知講咩好
只係想講1句:唔該你減肥
4.drea drea?!
之前好fd之後唔知就乜好唔fd,跟住又fd番喎= =''田月4了-v-
你同輝唔好好似之前嗰個咁下年即散呀,加油-v-
5.同3.一樣-v-
6.你對我改觀左少少?!
考試前你問我迫使d野
我勁驚,唔知你會問乜(因本只是愛唱歌= =),原來只係想問填詞要邊幾個元素,簡單啦
跟住無啦啦同我講改觀左少少?咩事 囧
7.看看我們座位前面嗰兩個幾似夫妻?(諗下係邊個吧)
成日都睇住佢地摸黎摸去(講真的)
真係睇到眼攰= =
8.無言....
一個字:煩!
9.也是無言....
兩個字:神祕!!
10.唔熟的一個人
(諗左好耐......)唔了解你...88
11.加油呀,同你側邊嗰個發展落去呀,我撐你(笑)
12.唔知做乜開學嗰陣我,宏志同你好fd,仲成日傾計嘈到俾miss啊sir鬧,轉位後就唔同哂= =無言
不過之後又好番少少= =囧
13.唔識你,VA堂係咁喺度搞我,救命= =
14.我既囧樣真係咁好笑???
我發明個比囧樣更囧既出黎先-v-
15.同14一樣
16.無言...
我唔會笑你不過我會避你 囧
17.聽多d shall we talk既第2段啦,唔係你拍唔到拖(若沈默似金,還談什麼戀愛)
18.同14 1樣
19.又係唔係幾熟你,不過你幾玩得,唔錯唔錯
20.開學嗰陣你係咁搞gag,笑到我,宏志同啊鍴乜咁= =
21.俾20個字你:收下把口,告太多狀會同學x,最後每個都會憎你。係咁多
22.可以話你係我個fd,亦可以話你係我個仇人,好矛盾= =
23.繼續搞d有學術性既gag啦,十卜你唷!
24.始終無變過,依然係咁幽默,唔知點解你可以有咁多gag搞= =
25.我呢幾次都係1時失手,下次數學我唔會再輸你咁多,睇住黎!!!
26.自評
唉,到e+都仲係唔可以交齊功課,你點搞架朱仔,講好6月唔會再欠功課.6月炸,咁要欠我真係仆x
我今次一定要下定決心,下年留堂or欠交功課唔可以超過10樣!!!(十卜我,唔係我會give up)
呢個係最大問題囉其實,大家覺得是否?
e+超級喜歡踢波呢
27.高人一等咪呢d囉囧
初初我覺得你係如神一般不可接近的
但係相處落好好玩
lunch嗰陣仲同你一齊尖叫(搞到我識用假音唱歌= =)
28.好耐以前覺得你係gay(雖然e+仲有少少)
不過你既女人緣好好,係咪因為你把聲夠女仔???
29.你地成日都搞唔清楚我地既關係
佢係我老婆,我係佢條女,明唔明????(輝你應該唔會認係,不過我真係有咁講過)
記得喺音樂堂嗰陣邊個叫你老公???(我被xxx逼的...)
30.得閒教我轉筆唔該
31.爭我錢未還!!
32.呂仔又攞第1
公he公he
33.教我玩車肥
我其實唔識玩的
34.希望你可以繼續同我1班,足球需要你!!!
35.彈開,你條靚仔
我唔同你黎真當我病貓?
唔好逼我黎真先得架,會死人架
36.得閒玩3小吧(sorsor,講左你喺馬鐵度同我講d野)
37.同11好好發展喔
38.小志!!!(奇異種子進化了嗎)又係,我個囧樣真的好笑??我做俾自己睇都唔會笑= =
y你地個個都笑 囧
39.你好好人呢
真係唔知點形容你
又可以話你粗口王,又可以話你好斯文(斯文敗類?!)
40.唉,都唔知你下年會唔會喺2樓出現T.T,無左你呢個唯1既小學同學我會好孤單T.T唔好呀
完
|