無無聊聊寫寫blog blog
都係咁啦
唔傾啦
得閒飯茶
LancerCKY
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有意思~
比賽啦!!!
2011-08-24
2011-08-09
2011-08-06
文章分類
全部 (121)
開心既事 (2)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 592
今日人氣: 2
累積人氣: 3990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


等分班再見啦 分類: 未分類

又學下andrea&筠儀咁打哂d同學出黎先
(以下唔會打名,敬請留意)

1.你牙,唔識講tim
覺得你超低能,勁搞笑,俾人玩完1次再玩幾百次都係唔識變,無奈....

2.傻女!!
其實唔應該叫你傻女,你成績咁好
下年會唔會繼續gym?(我會-v-)
同你地女子組加油喔

3.我又係唔係幾熟你
唔知講咩好
只係想講1句:唔該你減肥

4.drea drea?!
之前好fd之後唔知就乜好唔fd,跟住又fd番喎= =''田月4了-v-
你同輝唔好好似之前嗰個咁下年即散呀,加油-v-

5.同3.一樣-v-

6.你對我改觀左少少?!
考試前你問我迫使d野
我勁驚,唔知你會問乜(因本只是愛唱歌= =),原來只係想問填詞要邊幾個元素,簡單啦
跟住無啦啦同我講改觀左少少?咩事 囧

7.看看我們座位前面嗰兩個幾似夫妻?(諗下係邊個吧)
成日都睇住佢地摸黎摸去(講真的)
真係睇到眼攰= =

8.無言....
一個字:煩!

9.也是無言....
兩個字:神祕!!

10.唔熟的一個人
(諗左好耐......)唔了解你...88

11.加油呀,同你側邊嗰個發展落去呀,我撐你(笑)

12.唔知做乜開學嗰陣我,宏志同你好fd,仲成日傾計嘈到俾miss啊sir鬧,轉位後就唔同哂= =無言
不過之後又好番少少= =囧
 

13.唔識你,VA堂係咁喺度搞我,救命= =

14.我既囧樣真係咁好笑???
我發明個比囧樣更囧既出黎先-v-

15.同14一樣

16.無言...
我唔會笑你不過我會避你 囧

17.聽多d shall we talk既第2段啦,唔係你拍唔到拖(若沈默似金,還談什麼戀愛)

18.同14 1樣

19.又係唔係幾熟你,不過你幾玩得,唔錯唔錯

20.開學嗰陣你係咁搞gag,笑到我,宏志同啊鍴乜咁= =

21.俾20個字你:收下把口,告太多狀會同學x,最後每個都會憎你。係咁多

22.可以話你係我個fd,亦可以話你係我個仇人,好矛盾= =

23.繼續搞d有學術性既gag啦,十卜你唷!

24.始終無變過,依然係咁幽默,唔知點解你可以有咁多gag搞= =

25.我呢幾次都係1時失手,下次數學我唔會再輸你咁多,睇住黎!!!

26.自評
唉,到e+都仲係唔可以交齊功課,你點搞架朱仔,講好6月唔會再欠功課.6月炸,咁要欠我真係仆x
我今次一定要下定決心,下年留堂or欠交功課唔可以超過10樣!!!(十卜我,唔係我會give up)
呢個係最大問題囉其實,大家覺得是否?
e+超級喜歡踢波呢

27.高人一等咪呢d囉囧
初初我覺得你係如神一般不可接近的
但係相處落好好玩
lunch嗰陣仲同你一齊尖叫(搞到我識用假音唱歌= =)

28.好耐以前覺得你係gay(雖然e+仲有少少)
不過你既女人緣好好,係咪因為你把聲夠女仔???

29.你地成日都搞唔清楚我地既關係
佢係我老婆,我係佢條女,明唔明????(輝你應該唔會認係,不過我真係有咁講過)
記得喺音樂堂嗰陣邊個叫你老公???(我被xxx逼的...)

30.得閒教我轉筆唔該

31.爭我錢未還!!

32.呂仔又攞第1
公he公he

33.教我玩車肥
我其實唔識玩的

34.希望你可以繼續同我1班,足球需要你!!!

35.彈開,你條靚仔
我唔同你黎真當我病貓?
唔好逼我黎真先得架,會死人架

36.得閒玩3小吧(sorsor,講左你喺馬鐵度同我講d野)

37.同11好好發展喔

38.小志!!!(奇異種子進化了嗎)又係,我個囧樣真的好笑??我做俾自己睇都唔會笑= =
y你地個個都笑 囧

39.你好好人呢
真係唔知點形容你
又可以話你粗口王,又可以話你好斯文(斯文敗類?!)

40.唉,都唔知你下年會唔會喺2樓出現T.T,無左你呢個唯1既小學同學我會好孤單T.T唔好呀

                                                                                                                  完






訪客留言 (返回 LancerCKY 的日誌)


Andrea5 於 2009-07-04 12:22 PM 發表:
ComMenT`-]]
嘿嘿,前度女朋友来了呢。
不知講什麽呢,
嘿嘿 (奸笑中
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你問筠儀吧
Posted at 2009-07-04 12:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

or在msn問我吧
Posted at 2009-07-04 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Andrea5 於 2009-07-04 12:22 PM 發表:
ComMenT`-]]
嘿嘿,前度女朋友来了呢。
不知講什麽呢,
嘿嘿 (奸笑中
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aniderchan 於 2009-07-04 01:04 AM 發表:
comment-]]`我唔係傻女*v*`做咩話我傻不過算你啦,,你起碼要返來練體操!!lor獎呀!冇左你唔得!>點解打咁少!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1kiu95yuen 於 2009-07-04 12:33 AM 發表:
COMMENT..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1kiu95yuen 於 2009-07-04 12:33 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-04 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



boris_engine 於 2009-07-03 08:14 PM 發表:
一個cm
哈哈..我打唔打好呢?.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Andrea5 於 2009-07-03 07:39 PM 發表:
喂喂..
我邊有逼你? ((田月四 了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

什麼什麼逼你???
Posted at 2009-07-04 12:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

我記得了
唔係嗎
音樂堂嗰陣你叫我做既
我幾唔情願T.T
Posted at 2009-07-04 12:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cc1911 於 2009-07-03 11:12 AM 發表:
個個都打-.- 打唔打好-...-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]