無無聊聊寫寫blog blog
都係咁啦
唔傾啦
得閒飯茶
LancerCKY
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有意思~
比賽啦!!!
2011-08-24
2011-08-09
2011-08-06
文章分類
全部 (121)
開心既事 (2)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 592
今日人氣: 5
累積人氣: 4001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


昨天的我...很可怕~~ 分類: 未分類

琴日一朝早去買舊書
晏左起身俾啊爸「話」(唔敢再講鬧了....憤怒!)
跟住成朝同爸講野唔過5句

跟住唔知做乜又熄左火
買完番屋企
又俾啊媽插
我頂
煩到想消失
同啊爸啊媽哎交
以下係白熱化既對話:

我:「每1日都要俾你地兩個輪流鬧,好煩啊」
媽:「即係要我地唔理你就得啦」
爸:「我地唔係鬧你,係話你姐」(膠!話同鬧差不多姐)
我:「你知唔知你地呢六日(佢地去旅行)唔喺度我幾開心呀,唔駛俾你地鬧,六日呀」
我:「你地知唔知我每1日都俾你地鬧,我好想死呀....(呢句我已經控制唔到自己了...)
佢地:「知唔知屋企e+好大問題呀,xxxxxxxxxxx..(家事..別理)
我:「所以咪話我死左你地咪唔駛咁煩囉.....」
唔知做乜呢度我已經唔想講野了..
對死有左覺悟.....
我心諗:「邊個話死左唔可以解決問題,死左家人既負擔咪細d囉,佢地咪過得好d囉,唔駛望住我篤眼篤鼻,你地都唔知幾想啦」

唔想打落去了....
已經對人生無乜希望....
每日放學番到黎就鬧
做乜都要鬧
鬧鬧鬧鬧鬧and鬧
好q煩呀






訪客留言 (返回 LancerCKY 的日誌)


k1kiu95yuen 於 2009-07-23 01:13 PM 發表:
comment`
又嗌交?!-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉
勁憎佢地囉
Posted at 2009-07-23 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingb0214 於 2009-07-22 12:49 PM 發表:
CoMmEnT *
要 回 唔 該 .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy221 於 2009-07-22 12:19 AM 發表:
咪咁down啦
佢地都係關心你姐
邊個老豆老母係唔罵人--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy221 於 2009-07-22 12:17 AM 發表:
cm子呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aniderchan 於 2009-07-21 01:25 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-21 11:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YANBB_ 於 2009-07-20 03:30 PM 發表:
comment`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CCCHHHYYY 於 2009-07-20 01:19 PM 發表:
比個大c0mment你naa!xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CCCHHHYYY 於 2009-07-20 01:18 PM 發表:
知嗎?^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CCCHHHYYY 於 2009-07-20 01:18 PM 發表:
唔好唔開心啦*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CCCHHHYYY 於 2009-07-20 01:17 PM 發表:
就唔會生你落黎啦;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]