琴日一朝早去買舊書
晏左起身俾啊爸「話」(唔敢再講鬧了....憤怒!)
跟住成朝同爸講野唔過5句
跟住唔知做乜又熄左火
買完番屋企
又俾啊媽插
我頂
煩到想消失
同啊爸啊媽哎交
以下係白熱化既對話:
我:「每1日都要俾你地兩個輪流鬧,好煩啊」
媽:「即係要我地唔理你就得啦」
爸:「我地唔係鬧你,係話你姐」(膠!話同鬧差不多姐)
我:「你知唔知你地呢六日(佢地去旅行)唔喺度我幾開心呀,唔駛俾你地鬧,六日呀」
我:「你地知唔知我每1日都俾你地鬧,我好想死呀....(呢句我已經控制唔到自己了...)
佢地:「知唔知屋企e+好大問題呀,xxxxxxxxxxx..(家事..別理)
我:「所以咪話我死左你地咪唔駛咁煩囉.....」
唔知做乜呢度我已經唔想講野了..
對死有左覺悟.....
我心諗:「邊個話死左唔可以解決問題,死左家人既負擔咪細d囉,佢地咪過得好d囉,唔駛望住我篤眼篤鼻,你地都唔知幾想啦」
唔想打落去了....
已經對人生無乜希望....
每日放學番到黎就鬧
做乜都要鬧
鬧鬧鬧鬧鬧and鬧
好q煩呀
|