真好笑
我暑補班都欠交功課
係架啦
我唔鍾意中文嘛
欠交也是正常的(大條道理= =)
真係好憎中文
中文分成2部分
1部分係寫
1部分係講
我最憎講呢part
點解呢
因為啊爸佢成日都要我講得清楚d
請問各位同我同過班既同學
我有邊句講野唔清楚??
所以話我啊爸有問題係啱既
跟住我講番佢想要既「清楚」
佢又話我態度差
我囧你
駛唔駛咁呀
做番你想要既野又話唔好
做番自己又話唔好
你不如示範下啦大哥
試下俾人玩既感受鴉
又火了
不過應承左個傻女要收火
就收火吧^口^
暑補後急急腳番屋企換衫
踢波呀!!!
個代課啊sir好屈機
做得唔好要叫做得唔好果d當眾示範做得幾唔好 囧
好彩我唔駛^_^(採取中庸之道)
踢完波番黎
流汗流死左
汗流成河聽過未 囧
cool down左幾個字先流完
跟住就沖涼玩電腦lu
但係....
可惡的啊爸又黎了....
今次既嗌交題目係...........暑期作業 我頂
暑期作業都要理
不如諗埋我沖涼用邊隻洗頭水?痴線
ps to欣(可唔可以咁叫....):去鄉下玩得開心d啦
海豐呢個地方真係未聽過...好遠嗎
|