無無聊聊寫寫blog blog
都係咁啦
唔傾啦
得閒飯茶
LancerCKY
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
有意思~
比賽啦!!!
2011-08-24
2011-08-09
2011-08-06
文章分類
全部 (121)
開心既事 (2)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 592
今日人氣: 4
累積人氣: 3992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


暑補班欠交功課?! 分類: 未分類

真好笑
我暑補班都欠交功課
係架啦
我唔鍾意中文嘛
欠交也是正常的(大條道理= =)
真係好憎中文
中文分成2部分
1部分係寫
1部分係講
我最憎講呢part
點解呢
因為啊爸佢成日都要我講得清楚d
請問各位同我同過班既同學
我有邊句講野唔清楚??
所以話我啊爸有問題係啱既
跟住我講番佢想要既「清楚」
佢又話我態度差
我囧你
駛唔駛咁呀
做番你想要既野又話唔好
做番自己又話唔好
你不如示範下啦大哥
試下俾人玩既感受鴉
又火了
不過應承左個傻女要收火
就收火吧^口^

暑補後急急腳番屋企換衫
踢波呀!!!
個代課啊sir好屈機
做得唔好要叫做得唔好果d當眾示範做得幾唔好  囧
好彩我唔駛^_^(採取中庸之道)
踢完波番黎
流汗流死左
汗流成河聽過未   囧
cool down左幾個字先流完
跟住就沖涼玩電腦lu
但係....
可惡的啊爸又黎了....
今次既嗌交題目係...........暑期作業   我頂
暑期作業都要理
不如諗埋我沖涼用邊隻洗頭水?痴線

ps to欣(可唔可以咁叫....):去鄉下玩得開心d啦
                                            海豐呢個地方真係未聽過...好遠嗎






訪客留言 (返回 LancerCKY 的日誌)


CCCHHHYYY 於 2009-07-25 04:19 PM 發表:
傻女-,-!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CCCHHHYYY 於 2009-07-25 04:19 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bbqshanshan 於 2009-07-24 05:03 PM 發表:
COMMENT=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cc1911 於 2009-07-24 11:08 AM 發表:
CommeNT`C=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingb0214 於 2009-07-24 12:42 AM 發表:
CoMmEnT *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]