今朝去暑補(煩...) 我地嘈左..... 不過都係唔夠F.1嗰班廢柴咁嘈 大佬呀,黎呢度你係學野定玩架/ 玩既唔該你番屋企玩耕田啦 阻q住哂 搞到我地成日都聽唔到學姐講野 喺d練習度見到個笑話... 孔夫子係孔子 咁老子呢 自己諗吧 我地成班人都笑左
番到屋企 打MGS4(題目名) 要儲400萬.... 我e+得100萬炸 仲要打幾耐先有隱形呀T口T 還在等你呢 你何時答我...... 為何不答我.... 連喬都有興趣了= = 你到底是x還是不x???