早知琴日就唔練得咁勁啦-3- 搞到e+肌肉發燒 除左腳趾全身都勁痛...... 琴日班初級又教極都唔識-3- 好彩我無做到200下push up炸 唔係禮拜一就見唔到大家 肌肉發燒搞到我唔想起身= = 其實係想起身都起唔到.... 一起身個腹就痛到kai pa住起呢...隻手又痛到媽都唔認得 生不如死>口<
唔講啦 我又要訓啦