無無聊聊寫寫blog blog
都係咁啦
唔傾啦
得閒飯茶
LancerCKY
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有意思~
比賽啦!!!
2011-08-24
2011-08-09
2011-08-06
文章分類
全部 (121)
開心既事 (2)
未分類 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 592
今日人氣: 2
累積人氣: 4023
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


2年以黎第一次發燒 分類: 未分類

早知琴日就唔練得咁勁啦-3-
搞到e+肌肉發燒
除左腳趾全身都勁痛......
琴日班初級又教極都唔識-3-
好彩我無做到200下push up炸
唔係禮拜一就見唔到大家
肌肉發燒搞到我唔想起身= =
其實係想起身都起唔到....
一起身個腹就痛到kai
pa住起呢...隻手又痛到媽都唔認得
生不如死>口<

唔講啦
我又要訓啦






訪客留言 (返回 LancerCKY 的日誌)


lambo726 於 2009-09-19 11:32 PM 發表:
(0mm3nt`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aaronyes88 於 2009-09-18 08:24 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love0526 於 2009-09-17 09:42 PM 發表:
CM-_-
現家咪留俾你囉`
一向都系打完先睇人地個BLOG架啦.
你咩事-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kevin 於 2009-09-15 02:51 PM 發表:
肌肉發燒=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ting0522 於 2009-09-15 09:18 AM 發表:
Cm!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OceanBoyBoy 於 2009-09-13 06:29 PM 發表:
給你一個大大大大的CM=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OceanBoyBoy 於 2009-09-12 11:50 PM 發表:
CM=D`

好好休養哦`

希望你找到你的幸福`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingb0214 於 2009-09-12 09:51 PM 發表:
CoMmEnT *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cc1911 於 2009-09-12 06:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-12 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



boris_engine 於 2009-09-12 01:22 PM 發表:
咁多人病既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]