禮拜日拗柴拗到應一應 今日乜事都無lu 究竟快定慢= =
唔想番學,因為太悶 唔想回家,因為太煩 我應該去邊@@ 每日番到屋企唔可以靜下 次次都要liu起我d野 真係好煩 今日都係一樣啦唔駛講 唉 覺得自己愈黎愈似大雄tim 番學又悶 番屋企又俾呀爸呀媽鬧(或者話) 有無多啦a夢出現呀!!! 俾d驚喜我唔該