呢排唔知做乜打blog積極左@@
琴日俾個傻既叫左出去買旗-_-
無錯,,係買旗,,過到去買完枝旗就諗住打發我走!!
無良心啊你-3-
打完zai唔要和尚
跟住都係叫我同佢行街(當然有另一個人啦)
之後即刻覺得走左仲好-3-,
俾佢記得我爭佢2年生日禮物-0-
一黎就要個百幾蚊既發光積木,,,,,
勒索啊T口T
跟住一齊走
番屋企~~
下一日
一朝早就同老豆鬧交...
個話題就係~~食通粉定刷牙先
我揀食通粉先
就咁就鬧交啦
跟住做喻世明言
花左兩個鐘,,,
攰嘟死
話說我都有俾你吊風屈過
喺f.3頭嗰陣
有d人喺廁所係咁玩鹼液
你吊風見到我拉我去傾計
佢問我有無玩鹼液
我話無
佢唔信-_-,,跟住又話「我唔信囉,,你會咁好死唔玩鹼液?俾我知你有玩你就死」
我想講既係,我今年除左響電話之外咩衰野都無做過,,請你唔好屈得就屈
凡事唔好靜係睇表面,睇哂成舊野先好下定論,唔該
|