喺打blog之前我想講講自己既感受,,
關於人類不公平既
以下當真全部我作既
話說個題目係人類不公平啦
我地完全可以將責任推俾神
有兩樣既
因為神照住自己既容貌去造人
咁點解世界會有豬扖既出現??
第一樣唔公平
嗰d所謂聖經喺度話因為亞當夏娃食左禁果所以個世界咁亂
係神既試練
大佬呀
你明知佢地會食仲要俾條蛇引誘佢??
你有無戇居d呀
搵野黎搞到自己嬲
仲要搞到成個世界咁q亂
唔關神事關邊個?
你可以一隻手指對冧條蛇
點解唔搞掂佢?
等你可以施展極權嘛
硬係要人遵守你既規則(什麼10誡~~)
此為第二個不公平
完lu
琴日差d咩都無做過
俾彥彥叫左去耀沙田
耀下囉
咁多kts-0-
囧左
第一眼見到既係康康=P
heaheahea到4點既因為就落雨而走左
番到屋企等食飯
食完飯溫書
溫完書玩電腦
玩完電腦訓教
頹爆-0-
|