3個禮拜,
3個禮拜就有3個quiz
不過我無溫過
首先英文堂
我唔明點解我訓左8個鐘都仲係眼訓過樹熊-_-
佢喺度教書我就撐直個身扮專心地訓(非常騎呢的姿勢-0-)
HEA堂睇戲
估唔到套野原來幾悶下
好彩睇得8個字姐
唔係我訓得著-_-
派左math quiz
咁都有17分-_-
食得屎啦
我hea做=]咁都俾17分我
仲話我做後面嗰頁既第1題做得好-_-(吹脹~)
話我咩將d唔係a同b既調過去R.H.S好聰明-口-
我第一次見到呢d數就覺得應該咁做架啦喎-0-
跟住我最愛的CHEM堂!!(當然係假既)
真係好鍾意佢句back to back front to front(大家諗諗個中文意思就會知個笑點喺邊)
但係今日我唔能夠唔承認我既理解能力確實差得緊要
佢教足成個鐘
我抄note抄足成個鐘
我都可以唔明佢講緊咩既
我既理解能力當真要改善下-0-
我發覺我打得好密密麻麻
而家就隔行打啦
佔下位-v-
點算呀...
我又**左*啦(not a 粗口)
我之前講過唔會再***家嘛
點解我咁*煩架!(呢個就粗口)
不過**埋呢次應該以後都無得***lu
無所謂啦
橫掂都唔會再有
**埋呢次=]
|