即係1001 11點點就起左身@@ 完全唔係平時放假既鐘數 都唔知點解咁早-v- 起左之後大佬呀嫂呀侄就回歸祖國 番東苑 老豆陪佢地走(係即日番番黎嗰隻) 我就即刻打機! 打到2點幾 出去剪頭髮 *你個臭*剪*到我咁*短 食*左屎啊** ok,,爆完粗了
鬼屋?沒什麼大不了 只是讓我笑爆咀的娛樂事物 但為何有人會睡不著覺-口- 笑鳥 laughing bird=某個胎生雀仔,只此一隻-v-(無啦啦諗起左xdd,,)