無無聊聊又整篇霸氣下先@v@
講下我d感想先-v-
我既生活離唔開兩樣野
食同踢波
玩可以柄埋
有踢波什麼都足夠
食物入面要有60%係肉,33%係飯,最後1%係菜;]
只可以係飯,如果係其他殼類會係10%
好kai呀可,但係呢個真係我既飲食習慣
最可怕既係..
我食野前如果做過d對於心情有大變化既事既時候
會50%既食量都食唔到
何謂100%呢咁
3個湯碗飯加1條30cm左右長既魚加半隻雞
差唔多啦
如果係前者既話
係半個湯碗加3分1條30cm左右長既魚加1隻雞脾(有時連雞脾都食唔落)
所以有人想請我食飯就先刺一刺激我=]
咁樣係為你荷包著想
仲有咩好講呢=P
踢波!
我踢波真係好屎>3<
雖然終於搵到個位去射波
但係位唔到個位入波-_-
真係無乜射手觸覺
都係做番翼派下牌做下濕水巾算
因為我夠速度@v@
今日做龍
有d潛質呀我-v-
識出黎迎波xdd
做龍最低要求:識迎波
不過都係鍾意做翼=]
講左堆廢話
有人睇當我執到啦xD
「你」!真係有d料到
又搞到我咁樣樣
真係俾「你」!屈了機
|