幾耐無打部落格? 應該有成三個月 三個月黎每禮拜 都最少踢一次波 我已練成金鐘罩;] 其實係陳御講既 只不過覺得好勁 所以就攞黎用啦
仲有兩日踢波波 我們仲差區應哥 無佢若能贏到波 即刻請你食燒鵝 呢四句都幾押韻@@ 若能再贏四仁班 請哂咁多位食晏 唔吾食就加蛋散 再係咁就加白飯! 呢幾句都幾無聊= = 七字成文更戇居 做咩咁得閒架我 幾點呀我仲唔訓= = 留言也請七字文=] 看我玩不玩死你xddd