| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 12 日 星期日  | |
.......  |
如果你能明白 這場相愛有多難 像童話中的傀儡 口是心非 以為你找到了幸福 我卻感到好無助
只能笑笑去祝福 偷偷掉著淚 我們 拚命想找出路 通往 愛的國度∼
閉上眼 默念三遍 Call My Name我就出現 有時候 寂寞難掩 像不醒的夢靨
閉上眼 數了三遍 你應該要出現 但你卻又食言 讓我看不見 ∼
(p.s.以上呢段歌詞係閉上眼默念三遍既歌詞...)
唉...聽日又要番學同補習啦..--’’
唉..唔想番學丫∼都唔好玩既發覺...不過算
有人同我玩到顛咁濟∼哈哈∼悶悶丫
好喇好喇*又黎簡問時間喇..XD
學校篇:
1)依家讀邊間中學a?荔天...
2)bank幾架?bank尾bank2頭∼
3)學校d老師好唔好架?of corse好啦∼
4)邊個同你最fd丫?Carmen,Kiki∼
5)有冇男仔同你玩得特別顛?有!∼
6)邊個邊個?自己係我個日記同搵番啦下∼好易咋
7)最憎邊個係班度?「燒」燕彤,Martin,馬化煒!
8)你識d咩fd呢係學生?都係中四,中六果d啦∼
9)最鐘意邊個老師?好多架喎∼
10)你同邊個由幼稚園一齊升上小學?Mimi,馮浩賢,盧花花
|
| 刊登時間︰2006-03-12 03:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|