今日本來諗住同阿爸阿媽去cinema睇 The Chronicles of Narnia : Prince Caspian,
滿心期盼的等待着...........
點知今朝一起身,
阿媽就同我講,
話屋企D電"制"壞哂,
fridge 都壞埋,
要叫人唻修理,
可能冇得去睇戲,
勁upset 囉 TT_TT
我好鐘意Narnia 架,
等左好耐先有時間去睇........ (因為之前CT, 要溫書)
唉........
搞到勁想打人囉! =____=+++
救命.......
好彩阿爸話聽日會再帶我去睇..........
好期待 xDDDD
[sor... 我成日都一時一樣 -_-"""]
|