LauraYung
暱稱: YuNg
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
DAY
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天
好似成日都唔記得左要打日記咁ga. .

sorry ar. .咁多位. . 我成日都唔記得左打日記tim. . .

不過呢排真係好少會開到電腦. . 唔係因為我屋企人唔比. . .

係因為真係冇咩時間. . . 最近我係度唸緊. . 究竟做定唔做好. . .

不過算la. . .做唔做都好la. . 唔想唸咁多. . 我覺得好煩. . 返一日咪返一日囉. .

費時煩. . . 等我有一日真係唔再留戀的時候. . 我自然會走架la. . hehe. .

今日係度唸緊篇短文寫作點做好. . . .過左中秋節好似都冇咩唸頭咁ga. . .

不過琴晚真係好開心. . . 因為有好多fd一齊玩. . . hehe. . 太好了. . .

不過我要12點前返到屋企. . . 所以就悄悄的走了. . hehe. .

希望你地會原諒我la. . hehe. .

唔知點解. . 忽然之間好似有好多野唸. . .但係每一樣野都好似唔適合做短文寫作. . .

*****************************************************************

*****************************************************************

自從. . 個件事之後. . . 我覺得有人變左. . . 唔知道係咪因為我. ..

但係我都唔想知.  . 因為我覺得係又點. . 唔係又點. . . 我唔知自己可以做d咩..

到左今時今日. . . 我依然唔覺得自己有錯. .. 但係好多人話我搞大件事佢. . .

sorry. . . 我真係唔知點答你地. . . 更加唔知點去解釋. . 更加唔想去解釋. . .

自從個件事之後. . . . 我知道邊個自至係我真正的朋友. . .

自從個件事之後. . . 我知道secret應該要同邊個講. . .

自從個件事之後. . . . 我同你已經唔再係朋友. . . . 唔再係以前的好朋友. ..

自從個件事之後. . . . 究竟我係d咩. .  . ..我係你地ge邊個. . .

好朋友嗎. . . 我不認為. . . 朋友嗎. . . 不可以這樣說. . . .

自從個件事之後. . . . 我冇辦法去面對任何一個覺得我錯的人. . .

自從個件事之後. . . . 我唔想再提起. . .. 任何野. . .

自從個件事之後. . . . 我唔想知道人地點睇我. . .

自從個件事之後. . . . .我....................................................................................

我真係唔知個件事究竟係一件好事. . . 定係一件壞事. . . .

或者會係一件好事. .. 因為我終於知道邊個先至係朋友. . . .

更加知道你地點樣唸我.. . . ..

不過我覺得係一件壞事. . . .因為我一直以黎係幾咁信任你地. . .

可惜你地一手一腳咁令呢份信任. . .撕開. . . . .

事情總要完結. . . 做過的講過的. . . 再也不能收回. . .

因為已經深刻咁印左係我個心到. . . 傷口已經做成.. .什麼時候會復合. . ??

也許再也不能. . . . .....................................................不想再提起.  .

希望你地都唔會再提起. . . 唔想再回想. . 你們是如何的對待我. . . .

不要令我覺得你地係衰人. .  ..

不要再提起.. . ................................................................................................

***************************************************************

***************************************************************

刊登時間︰2007-09-26 03:07 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天
我唔可以成日都唔打日記架. .

今日一定要打打打日記先得. . . 因為李浩話我隔好耐先打. . .

所以我一定要打ja. . hehe. . .

今日開岡. .. 講真. . .升到from5. . 真係冇咩心情去開岡. . . .

功課. . . quiz. . . 已經夠多架la. .  仲要去開岡wo. . 

開頭我做prefect真係好有熱誠. . 不過而家咁忙. . .真係唔想. . 做. . 

有時會側下懶. . . 有時又唔開岡.  .不過今日好乖. . 有企門口.  .

不過好多人冇開岡. . . 得4個人開. ..勁無奈. .. miss鄭仲黎左tim ar. . .

真係恐怖. ..比佢見到仲唔激死佢. .. 又冇人開岡. . .

連組長都冇開tim a. ... . 唉. .. d組長真係ar. . . .

唔得掂. .. 跟住返到課室又要quiz. . wo. . .雖然唔係好難. . 

但講真. . 真係冇咩信心可以好高分. . .唔知點解好懶. . .

又唔溫書. . 唔得. . . 我一定要溫架. . hehe. . .

就快中秋la. . .可以玩玩玩玩玩玩. . .la. . hehe..

milkmilk就黎生日la. . 唔買禮物la. . 送個cake比佢la. . hehe. .

開心開心開心開心. . .hehe.. .一定會好好好好食架. . hehe. .

聽日要去上下堂堂. . . . hehe. . 好支力. . 聽日見la. .hehe

刊登時間︰2007-09-21 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]