LauraYung
暱稱: YuNg
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
DAY
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天
終於都做左m記la. .

原來m記比我想像中更難做. . . .

琴日去左train. . .  但係好失敗地. . . 我衰左. . . .

我連d薯條要點放落個盒到都唔識. . . . 真係好失敗. . .

= = 跟住又唔記得左薯王同薯條邊部機要咁制wo. . .

死la死la. . . 好驚自己handle唔到. . . .

我見個個芳經理咁惡. . . .好惡會比佢話. . . . .

雖然我的外表好像好掂. . . . 意思係. . .好強. . .

但其實根本就係一個軀殼. . . . . 假的軀殼. . . . . .

好表面既野. . . . . 成日好cool. . .又有d串. . . 的我. . .

其實好唔掂. . . . 一比人話幾句. . 就喊到媽都唔認得. . . .

就連比呀媽話我都會喊. . . .死la.. . . .

我唔想做做下比人話跟住. . . 喊. . . .比人睇到好屈突架ma. . .

講真冇擔憂係假ga. . . . .個個csa. . . 話唔緊要. . ..

佢唔係我. . . 佢點知我點唸. . . . . . . 講真..  我知自己事. . .

我成日都粗心大意. . . . 如果做錯左. . 就真係死得la. . .

琴日做左一個中. . . .學到好多野. .. 呢樣係真ga. . .

不過原來做野係咁架. . 我今日終於都明白到la. . . .

係好辛苦架. . . . . . 跟住d人又唔知係點ga. . .

琴日個女仔同我陪我一齊返屋企. . . . 佢住碧鳳. . . .

跟住佢同我講. . .個個芳經理. . . .係個虐待狂黎架. . .

有d驚驚地. . . . 畢竟係第一次. . . 出錯難免. . . .

希望會越做越好la. . . . 加油加油. . . .

李浩. . 話想做. . . . .但係我真係覺得唔係咁好. . . .

始終男仔. .. . 都係挨罵多個咩架la. . . .

right. . . .?????希望佢唸清楚先la. . .hehe. . .

刊登時間︰2007-01-19 05:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天
2007-01-16

呢排唔知做咩成日都痴痴地. . . . .. . 

成日都傻傻地. . . 唉. . . 今日上eng 堂. . .

跟住. . . 同d 組員傾傾下. . . . 跟住張紙跌左落地.. . . .

跟住唸住執返佢la. . . . 點知唔小心. . . . 自己都跌埋一份. .. .

跟住. . . . . . 冇人發現. . . . 只有我的組員發現左. ..  . .

跟住我不停咁笑. . . .. 因為好耐都未跌過. . . . 當時即刻醒哂. . . .

跟住. . .d gp member   扶我起身. . .. 但係我好留戀個地下. . .

想坐多陣. . . . 跟住. . . . . 起身之後. . .好采冇人發現. . . .

特別係d男仔. . ..  如果比佢地知道左. . .就死得. . . .

實比佢地腸通街ja. . . .hehe. . . 原來miss 都唔知我跌左落地. . . .

返到classroom 之後. . 就要上第9堂la. . . . . .

鄒sir 黎左. . . .上phys. . . . .唔錯呀. . .雖然唔難. . . .但係. . ..有d字唔係好識囉. .

跟住. . . . .上完就走佬. . .. 回家路上聽mp3. . .

好正. . . .. 路上冇咩人. . . . 有d風. ..  .好正. . . 好事黎架. . . 好事黎架. .

haha. . .呢排真係好d傻. . . 唔知點解成日都語無論. . ..  .. 唉. .

死la. . 會唔會變左低b架. . . 好驚tim. . . .

講笑ja. . . 好想去swim 下. . . 冷天. . . 游水其實好正架. . .

不過實冇人陪我架la. . . .算數. . 自己去. . .hehe. . .

上年都試左一次. . . . .好好玩. . . .練下水la. . . 好耐冇去lo. .

hehe. . .  .. 就快要返工工la. . . .要努力讀書la. . 加油加油. . .

你地都係呀. .. 要努力d. . .       ..............................................he. .

刊登時間︰2007-01-16 06:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]