| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 11 月 9 日 星期三  | |
| 好easy ar~~ |
今日d考試好易ar~~
不過化學好難ar~~好多都唔知點做ar~~
都唔知會唔會唔合格架~~
極之無奈囉~~
不過english 同埋 chinese history~~都好easy ar~~
我唸都可以攞到幾高分ga~~
希望可以攞好d d 成績la~~
大家都要加加油ar~~
做勁勁班~~
|
|
刊登時間︰2005-11-09 01:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2005 年 11 月 8 日 星期二  | |
| 開心ar~~ |
無奈~~
雖然今日生日好開心~~
不過要考試.....好無奈囉~~
雖然個考試唔係好難....不過比miss OR 玩死....
又話唔會考臉譜個課....點知....極多題都係臉譜~~無奈~~
咁就冇左8分la~~
點解會咁架~~不過BIO都好easy 下~~
應該好多人都攞到90幾分.....我估有人會攞100~~
不過講真真係幾易下ga~~~
今日有好多禮物ar~~
好開心r~~多謝...大家ga禮物~~~~
有d我好中2ga~~kaka~~
多謝所有同我講過生日快樂ga人~~
今次冇講..唔緊要~~~下年la~~我會等你地講架la~~
希望大家今年考試成功la~~
HEHEHEHE KAKAKAAAAAA/.....\"
|
|
刊登時間︰2005-11-08 12:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | ... | 303 | »
|