第21日了``
已經過左20日了..
過埋今日聽日就可以見到妳了``
聽日就可以見到妳喇``好期待丫我``
雖然已經有甘多日冇見妳``但系我都仲系好愛妳嫁``
我吾會吾要妳嫁``就算妳變成點都好我都會系甘愛錫妳嫁``
好想快D見到妳``我好掛住妳丫``
呢20日對我黎講真系好內..好內..
我都系第1次等1個人可以等甘內嫁``妳睇下妳幾幸福xdd嘻嘻`
我同自己講過' 妳番黎之後我對妳1定要比以前好``
妳放心喇``我永遠都會甘愛妳嫁`因為我都系第1次甘愛錫1個人``
妳要記住丫!! 我`永遠都吾會放棄妳嫁喇``
妳永遠都系我嫁喇xdd
妳pang我都吾走嫁xdd系咪好煩人呢我``嘻嘻``我系甘嫁喇``
總之我永遠都會甘愛妳喇``嘻` 吳嘉宜 我愛妳丫`我 劉永豪 講既^^`
wife..
i know what that you knew i love you ..
so ` i did not need to say
i only used to say : NKY i love you!! i LWH said
|