| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 無奈的1日 |
分類: 未分類 |
前幾日.
我係街買口左部mp4
不過由於我部腦5知個Windowsoftware做咩
攪到PUT5到d歌落部機到. 
要我去百xx換個另一部機
不過都好,有部新!
|
| 發表時間:2008-02-16 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| Hapi new year(3) |
分類: 未分類 |
- 大照早,就去呀婆到食飯..下就!去食晚飯..不過5會食慾
..我5記得要project我又無拍拍..
2.no.2 dayz..我又去同口媽食晚飯..又5記得La...^+^
3.No.3 Dayz/..去朋友到食dinner囉..
日日又係咁..
我今時咁日先知..
NeW YeAr 係咁過.:::::::
有利是逗..o食口高...
$$$1xxx |
| 發表時間:2008-02-09 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
3.2.2008  |
分類: 未分類 |
今日係一年一度的家長日]....
好可憐呵..
Mr Cheung係咁講我D野..
我呀ma就同買Mr Cheung 一齊合唱...
攪到我5知用咩表情去做好..
慘慘慘.....]]]]‵‵‵‵`U
今日又cool Ba..
5知幾時先暖呢...〕
88
|
| 發表時間:2008-02-03 12:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 涷涷涷``` |
分類: 未分類 |
涷涷涷```ar....
今日超涷涷涷```y要咁呢??]
D fd 又係到嘈..又話邊個5好....]
你話ar....2邊都有fd!!!
真係5知如何..../
不過都完了...
88// |
| 發表時間:2008-01-31 11:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
Cool~  |
分類: 未分類 |
Morning~]
::::::我去個邊跑..
同琳琳..wing..jing..
but ]真係好cool...]0.
呢邊只有10*c..
wo~Ifeel cool now
Plz....cm Bo]..::::: |
| 發表時間:2008-01-27 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|