朝早開始覺得5對路,出現陣痛,但係我無理到.點知夜晚就痛得越西利,終於頂5住,要去睇醫生,但係果陣診所巳經山唒門,差D要去急症室,好彩第一城馬鐵站仲有間診所未山門,就立即入去,入到去無人,等左一陣就入去見醫生,佢話我因為腸胃炎攪到條腸抽筋,sosad:(!!返到屋企因為好痛所以系甘訓訓到11點先食飯,因為之前訓得太耐,所以之後訓5番,攪到1點先訓到,早抖:(!!!!!!!!!!!!!!!!!