我很喜歡音樂,甚至,喜歡音樂多於異性,我經常會跟三五知己談及音樂
因為我身邊都很多喜歡音樂的朋友,所以話題都不少
係三年幾前,我一直同人講我結他結勁好勁..其實果時我連結他都冇
只係想係d女仔面前認威認叻,係三年後,我學會真正的認識音樂,體會音樂,尊重音樂
我好少會同人講我識彈結他,因為我覺得冇必要同人炫耀
我學結他o既路始端係係二年幾前,我真真正正決心去學結他,唔再做一個
成日得把口但係實質就冇料o既死肥仔,我決心去學,不斷留意好多好多o既教學等等
有打算過自學,可惜..徒勞無功..只是上網Search一些有關學結他班o既收費
一望收費..驚見好似天文數字o既收數..貴到可以買起一間中小企,夠加洲一個月電費(誇張得太勁..)
可能大家覺得之後我做o既野好白痴..但係如果當日我唔白痴..我依家都係一個得把口o既死肥仔
我開yahoo..打出" 教結他 免費 " 可能你會覺得..低能..邊度有可能搵到
但係我想講..依個世界就係咁橋..真係比我搵到...而且教果個人真係好有好有好有心機
佢就係我依家o既師傅,我一直好崇拜我師傅,不斷模仿佢..佢一開始
讚我好有天份,好叻之類,我好開心..可能人就係咁得意,我果時真係驕傲起上黎
我以前會一日練幾個鐘結他..自從佢讚完我之後,我一星期自練幾個鐘..
到依家為止我一直都覺得自己好冇用...直到我聽朋友問我..咩係音樂
我先一言驚醒夢中人..佢教我不如去內地讀書,冇誘惑可以認真練野
去到依一刻,我決定..我要去北京讀書..4年後返到黎..我唔會再令到師傅你失望
我唔會再比人睇唔起!! 多謝師傅,假如冇您,唔會有今日o既我
你教識o既唔止係結他入面o既理論,仲有人生道理,終生受用
知道你將會去進修唔教的消失後,我真係唔多開心..無論如何,你唔應該有抱負
我地都會支持你去追求自己o既夢想,希望當你返到黎o既時候,可以再教我地更多更多o既知識
不單單是結他技術,而且人生的經歷,依d野我相信..冇一個導師可以同你比..
一日為師,終生為父 多謝師傅你教過o既野,我係一個好懶惰o既徒弟,但我會改!
講到依度咁激進,其實已經完結,等我同大家分享下我兩個老婆~
佢係大婆, ~~萊斯~~ 我比較鍚佢,佢陪我經歷過好多個下雨天,好多過狂風暴雨,好多個凌晨
(另送Postpet一隻)

Toyama出品~~ 有名有姓品質保證,但係手字太差..個斯字寫到一陀屎咁....悲劇

佢係二婆ToFFee 我好愛護佢,但係唔係每日都陪佢....

FERNANDES出品,必屬佳品。
印有牌子的Finish
印有牌子的頸釘牌

最右邊果個爛左,成日都唔記得拎去整
展示我的攝影技巧中…… 此乃琴頸

手字好差...睇得明冇? 結他頭

我抵死 成日唔清潔整到勁多塵
Pickup唔係原裝,3個我都改左佢,只為玩Metal唔夠行..

比人睇到曬喇....可惜..已經係過去...但係整抹,都抹唔走..............
過去,看到也不堪回想...可惜..算了
上面的是Toffee生日,下面的時該結他入手當日。
現在已經我細心保養,Toffee 同萊斯都美倫美煥~~~~
拖肥同萊斯兩個都是我的最愛 都是無法取替
但兩者都已成為過去...
我真的很喜歡音樂...這是事實..沒法抹走..亦沒有東西能取替 |