|
|
2010 年 5 月 1 日 星期六  |
上山,下山  |
分類: 未分類 |
尋日為環山日,
好Hapi~下昼放假~ ^^
but我都係上咗松山,,,
去到松山,,,喺上山戈段路,,,我已經索曬氣...
ha...只可感歎一句:歲月不曉人a!! XD
then就睇d細ge跑,,,ha..辛苦你哋la >"<
個個都好犀利a~~ >v<
之後就影相影相~~~~~
ha~ ^^ 影咗ok多相~~
今次,算係田徑運動員大雜會吧,,,
下山時,見到snowball的,,,
ha^^真勤力,,,進步都理所當然的,,,
fan姐~我5夠你跑+la,,,
希望下一年喺學界係參+大學組!!
再同你鬥過~!! ^^
仲有你哋,要比心機練習a!!
我哋今年攞5到ge嘢,
要你哋幫我哋攞番a!!
田徑豐富我ge人生,
亦令我有機會識你哋,
我會以我曾係LH田徑隊為榮!!
|
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
| 2010-04-26 |
分類: 未分類 |
ha^^ 好耐都冇up 過la~~~ 太懶la~太懶la~ XD 講番星期六四校先~ 今次去做工作人員, ha~^^ 一個新ge嘗試,,, 好忙好亂兼好曬a~ >v< 哥時a sir話最top ge三個女a做工作人員,,, 都有d5好意思tim`~ ^v^ ha^^ 一時間真係覺得自己老lu~ however~ 田徑豐富我ge人生......
(閱讀全文) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 45 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|