LeArc_GC_sze
暱稱: Azur
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
Special *V*





文章分類
全部 (265)
100問 (23)
Daily Life (128)
Emotions (12)
GARNET CROW (9)
Jpop (9)
L'Arc~en~Ciel (11)
Memory (3)
出街歷險記 (36)
特別なもの (17)
測考戰記 (1)
亂UP24 (13)
未分類 (3)
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


棒棒堂 李銓「自創曲」 爆抄X Japan 指後製打錯字幕 製作單位道歉 分類: Jpop

講下先 同現任棒棒堂6位成員應該冇咩關係
但係聽狗仔講 以下呢位人兄用過SJ既Don't Don跳舞 但係跳得好樣...
汗....


棒棒堂 李銓「自創曲」 爆抄X Japan 指後製打錯字幕 製作單位道歉

棒棒堂李銓以X Japan歌曲
配中文歌詞唱成「堂歌」
節目打字幕稱李銓自創曲
網友批評抄襲
製作單位稱後製不慎認錯


Channel【V】《模范棒棒堂》藝人李銓,上月底在節目中自彈吉他,演唱一曲「堂歌」,節目還上字幕寫「李銓自彈自唱自創曲《棒棒堂》」(YouTube影片網頁已移除),被耳尖的網友踢爆,該曲旋律是日本天團X JAPAN"Endless Rain"http://www.youtube.com/watch?v=Beujgb0OBeY),李只是配上自創的中文歌詞,因此在網路上毫不留情批評李銓抄襲,還有網友諷刺︰「相似度達9成,剩下的1成是唱太爛、彈太糟!
李銓在節目中以吉他彈奏此曲,還配上搞笑歌詞「我們這裡有許多帥氣的底迪,胖的瘦的矮的,甚至方的也有……」,現場來賓笑成一團。
昨《模范棒棒堂》製作單位表示,李銓演唱前的確說到此曲源自X JAPAN,但因節目長度後製被剪掉,字幕又沒交代清楚,未來製作上會更加嚴謹。該頻道總監Andy看到網友留言後,日前已上網致歉,昨他說未來會更注意。

蘋果日報 (台灣) 13-5-2008






係唔係有心我唔知 但係佢改首歌改到咁核突就係事實
ENDLESS RAIN係一首好好聽既情歌
咁樣惡搞 雖然有創意 但係會破壞D人對原曲既感想 到頭黎 兩方面都得唔著啦係咪
後製又係應該小心D 因為個一兩分鐘而要受呢D咁大既罪名 唔抵啦






訪客留言 (返回 LeArc_GC_sze 的日誌)


rustymoon 於 2008-05-16 07:45 PM 發表:
司馬昭之心路人皆見...
就係呢句啦~講得好!xD

咁又係既...
但係見到棒棒堂D人成日唱D歌都"好熟面口"就覺得好討厭
不過我依家都冇聽棒棒堂既歌-v-
我淨係岩岩聽人講棒棒堂果陣好奇走去聽左幾首
我最唔鋸係d歌詞 囧
內涵呢樣野一定同佢地d歌拉唔上關係嫁啦
但係都唔好寫到咁丫...好討厭!

最大既問題係
佢地個個個樣都好"台" 囧
唔係特別靚仔唔係特別有才華
講樣, 邊夠X強丫~
俺家的X又有靚仔又有靚女(喂!)
講笑姐...
依家香港既妹妹仔既眼光真係...唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇我幾有文采(汗)

好過我 我一首都未聽過XD
佢地都係負責唱姐 佢地可能都唔想...
鬧就盡情鬧個D作曲作詞既人啦!

係... 依家D細路淨係鐘意呢D人架咋
算啦 我地有眼光就得架喇A_A
Laruku都有靚女啦! (怒)
Posted at 2008-05-16 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rustymoon 於 2008-05-16 12:04 AM 發表:
其實佢之後點講都得...
佢話cut走左果段,
我覺得冇乜可能
我硬係覺得係有心既- -

唔講呢樣,棒棒堂成日都抄人歌
日本d歌十首佢地起碼抄八首~

棒棒堂...個名又唔好聽- -
學X JAPAN香港歌迷會D人講
棒棒堂連個名都改得淫個人-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-,- 我地冇可能知佢地既動機既
除非佢好真心咁講出黎

定係我地應該講句"司馬昭之心路人皆見"?

-.- 係d創作人問題

-.- 咁棒棒糖係咪都好淫呀?
算啦.... 佢地改咩名我地冇權理...
更何況 如果比lollipop fans聽到... 殺左你都似- -
Posted at 2008-05-16 03:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



flyflyCHan 於 2008-05-15 09:28 PM 發表:
我宜家先知呢單野=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我尋晚先知= = 唔緊要啦~
Posted at 2008-05-15 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



K_Scorpio 於 2008-05-15 09:09 PM 發表:
我都知依單野
棒棒堂已經抄過多人!!
YUI丫個D都有!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同棒棒堂個6位成員冇咩關係 但講真係D創作人既問題
Posted at 2008-05-15 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_Y 於 2008-05-15 05:31 PM 發表:
-v-我太out
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係見到神人{佢係X JAPAN FANS} MSN訊息到打有人抄襲先知...
Posted at 2008-05-15 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]