HaPpy♂KiTの網誌
歡迎光臨WoW=)
LeBronKit204
暱稱: KiT
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-15
2009-07-13
2009-07-10
nEway 喪唱K
班兵勝利
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 6 月 24 日  星期三  


2009-06-24  

今日聽見話班籃同MC取消左...
My heart.....so hurt...好傷心呀
張家邦(Dragon ball) hurt me so bad~!
沒了MC我的心在淌血T.T~
Oh ~No~!!

唉...派IS卷果陣都好Sad呀!!!!
不過考得都唔錯...
慢慢咁搞high我既心情=,=|||
我終於都冇丟miss shen既丟假啦~
81.5 ^3^!!!

Maths就不嬲都咁差=.=||
不過都遇左4字頭or5字頭=[
點知得49.5分=.=|||仲差0.5先合格=.=
不過我諗d cat會啦番合格既=]
D cat都冇唔合格=]

中文考得都唔錯=]
卷1語文運用20.75分
作文就63.5分...姐系38.1分
仲有10分默書分,加埋就68.85分=]

卷2閱讀理解系有史以黎最高=]
30分合格呀=]

卷3聆聽有史最低=.=
唔夠時間寫呀..寫曬落草稿欄度T.T
得7分=.=|||
而卷4說話就差唔多=,=
得10.5分-.-
櫻子比分系咁上下啦=[

而世史就麻麻地啦...
好似得64分=.=|||
遇左=]

希望接住落黎知道既分數會更高=]

發表時間:2009-06-24 07:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LeBronKit204 的日誌)


BLING 於 2009-06-25 07:22 PM 發表:
我想打你囉..
打哂D分出黎哂命:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想當年你好像也是這樣的也=[ (PTH講)
再說...這是blog...
網上日誌當然要打每天的東西啦...
而且這不叫哂命呀...
maths49.5也叫哂命嗎..
哂給49.5以下的人看嗎..??
你的態度太差勁了,,,
Posted at 2009-06-25 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]