| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-06-24 |
|
今日聽見話班籃同MC取消左...
My heart.....so hurt...好傷心呀
張家邦(Dragon ball) hurt me so bad~!
沒了MC我的心在淌血T.T~
Oh ~No~!!
唉...派IS卷果陣都好Sad呀!!!!
不過考得都唔錯...
慢慢咁搞high我既心情=,=|||
我終於都冇丟miss shen既丟假啦~
81.5 ^3^!!!
Maths就不嬲都咁差=.=||
不過都遇左4字頭or5字頭=[
點知得49.5分=.=|||仲差0.5先合格=.=
不過我諗d cat會啦番合格既=]
D cat都冇唔合格=]
中文考得都唔錯=]
卷1語文運用20.75分
作文就63.5分...姐系38.1分
仲有10分默書分,加埋就68.85分=]
卷2閱讀理解系有史以黎最高=]
30分合格呀=]
卷3聆聽有史最低=.=
唔夠時間寫呀..寫曬落草稿欄度T.T
得7分=.=|||
而卷4說話就差唔多=,=
得10.5分-.-
櫻子比分系咁上下啦=[
而世史就麻麻地啦...
好似得64分=.=|||
遇左=]
希望接住落黎知道既分數會更高=]
|
| 發表時間:2009-06-24 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
BLING 於 2009-06-25 07:22 PM 發表:
|
網主回覆
想當年你好像也是這樣的也=[ (PTH講)
再說...這是blog...
網上日誌當然要打每天的東西啦...
而且這不叫哂命呀...
maths49.5也叫哂命嗎..
哂給49.5以下的人看嗎..??
你的態度太差勁了,,, Posted at 2009-06-25 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|