Legend_HonG
暱稱: 御瞬
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好歌試聽
最新文章
2010-05-27
2010-05-22
2010-05-20
2010-05-19
2010-05-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 2372
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


呼..成晚冇訓.. 愉快 分類: 未分類

唉唷

成晚冇訓係到整

都係整得一般

最難整係個mp3

終於有屬於自己既blog

祝大家新年快樂

琴晚影嫁     我覺得好令    唔知你地覺得點呢






訪客留言 (返回 Legend_HonG 的日誌)


hillary14 於 2009-01-02 07:54 PM 發表:
偷左你音樂語法^_____^"
唔洗還MA@O@"明明^3^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係暈左
Posted at 2009-01-02 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hillary14 於 2009-01-01 08:56 PM 發表:
nonono!!
個blog太純啦!!唔係好令...我覺得都係我令d!!
咁既水準!!sesese~
唉!!!應該進修下!!你令我太場失望啦@O@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無奈..服左你
Posted at 2009-01-01 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wabby520 於 2009-01-01 06:06 PM 發表:
個blog唔錯啵'+卜卜'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

歡迎呀
Posted at 2009-01-01 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hillary14 於 2009-01-01 11:05 AM 發表:
Cm-3-"
咁咪好..早知唔同你整blog!!
唔錯唔錯啦!!~加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁講...如果唔係你幫我整過下..都冇咁令=3=
Posted at 2009-01-01 04:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



-如` 於 2009-01-01 09:20 AM 發表:
我做第1個留言啦....
辛苦曬=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@v@..第1個bor-3-thx你既支持
Posted at 2009-01-01 09:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]