| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
呼..成晚冇訓..  |
分類: 未分類 |
唉唷
成晚冇訓係到整
都係整得一般
最難整係個mp3
終於有屬於自己既blog
祝大家新年快樂

琴晚影嫁 我覺得好令 唔知你地覺得點呢
|
|
|
偷左你音樂語法^_____^" 唔洗還MA@O@"明明^3^"
|
網主回覆
真係暈左 Posted at 2009-01-02 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
nonono!! 個blog太純啦!!唔係好令...我覺得都係我令d!! 咁既水準!!sesese~ 唉!!!應該進修下!!你令我太場失望啦@O@
|
網主回覆
無奈..服左你 Posted at 2009-01-01 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
歡迎呀 Posted at 2009-01-01 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cm-3-" 咁咪好..早知唔同你整blog!! 唔錯唔錯啦!!~加油
|
網主回覆
唔好咁講...如果唔係你幫我整過下..都冇咁令=3= Posted at 2009-01-01 04:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-如` 於 2009-01-01 09:20 AM 發表:
我做第1個留言啦.... 辛苦曬=]
|
網主回覆
@v@..第1個bor-3-thx你既支持 Posted at 2009-01-01 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|