| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
| 2009-12-29 |
分類: 未分類 |
今日神早溜溜
訓都未訓醒比番茄叫醒左
之後出去..拎番件衫
同食野
之後佢要去camp
之後..去左天耀
打電話比人
之後搵佢地唔到
我笑..原來佢走錯地方
之後陪佢去錯地方
想去睇神探福爾摩斯
之後冇去睇
因為冇人陪
番左屋企
等左一陣
之後青蛙..叫我落左去
打波
落到去打波果陣
有細細雨..冇咩feel
之後開心..有d feel
望上去..d燈到
睇到d雨..好似雪咁
細細粒..飄下飄下咁
之後諗...如果真係落雪應該會好令
之後冇理..打波
打打下..愈來愈大
差d仆死我=.=
之後只好回家家吧
|
網主回覆
你都想打嗎?
下次叫你啦=3= Posted at 2009-12-29 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀...好大雨呀=3=
小心凍親 Posted at 2009-12-29 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tipsy 於 2009-12-29 11:06 PM 發表:
comment=] 果頭留完cm比你.. 果頭打新的-.-
|
網主回覆
哈哈..你太遲了 Posted at 2009-12-29 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|