Legend_HonG
暱稱: 御瞬
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好歌試聽
最新文章
2010-05-27
2010-05-22
2010-05-20
2010-05-19
2010-05-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 142
今日人氣: 2
累積人氣: 2378
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


2009-12-29 分類: 未分類

今日神早溜溜

訓都未訓醒比番茄叫醒左

之後出去..拎番件衫

同食野

之後佢要去camp

之後..去左天耀

打電話比人

之後搵佢地唔到

我笑..原來佢走錯地方

之後陪佢去錯地方

想去睇神探福爾摩斯

之後冇去睇

因為冇人陪

番左屋企

等左一陣

之後青蛙..叫我落左去

打波

落到去打波果陣

有細細雨..冇咩feel

之後開心..有d feel

望上去..d燈到

睇到d雨..好似雪咁

細細粒..飄下飄下咁

之後諗...如果真係落雪應該會好令

之後冇理..打波

打打下..愈來愈大

差d仆死我=.=

之後只好回家家吧






訪客留言 (返回 Legend_HonG 的日誌)


L0vEBabYFoNG 於 2009-12-29 11:14 PM 發表:
打波都唔叫我;哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都想打嗎?
下次叫你啦=3=
Posted at 2009-12-29 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candyxdd 於 2009-12-29 11:12 PM 發表:
而家好大雨*3*
好似倒水甘 (笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀...好大雨呀=3=
小心凍親
Posted at 2009-12-29 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tipsy 於 2009-12-29 11:06 PM 發表:
comment=]
果頭留完cm比你..
果頭打新的-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..你太遲了
Posted at 2009-12-29 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]