今朝一早車埋肥蕭
去顯徑
今次冇禁悶
跟住同佢去食lunch
本身已經諗住去super sandwich
但係去到吉野家門口
又走左入去睇吓有冇位
點知又見到培基d人<<唔好問我係邊個
跟住我扯住肥蕭去super sandwich
佢原來見唔到==盲架!
食完去e-base睇三
買左件三
跟住去謝朗屋企
去到之後我換左頭先喺e-base買嗰件三
啱著喎~!
喺謝朗屋企油個earth
油完就去玩
玩到6點走
跟住就lor左la~!
我同慧筠搭錯車去左沙田火車站(本身係去大圍火車站)
結果我地搭番火車去大圍
再搭馬鐵番屋企~
好lor呀!!!
|