| ToDaY~ * |
今朝一早要番呂中~
發癲><
我地又唱歌
跟住又玩games
分組玩.............
好好玩呀~
我地班總冠軍呀><
好叻呀我地>v<
跟住上左去傾野
遲左勁多放呀><
感走嗰陣同++同靜宜去食md
等左好耐呀∼
不過好采都趕得徹番屋企學野∼
學完又學
學nihongo
前面條細路好乞人憎呀真係
都唔知食咩大架\w/
放左人之後∼
去沙田攞眼鏡
仲買左衫呀∼
去左2%同DOD
買左四件∼
好抵呀
大減價
^^
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|