| ToDaY~ * |
好正呀今日∼水運會
一朝同林林,honey,陳仲賢∼
去大快活食野∼不過食左好小咋∼
行到過去之後開頭都好悶∼
但係之後啦啦隊好癲呀∼勁好玩呀∼
我地同藍社鬥嗌∼好正隻feel∼
其實我本身都唔想嗌架∼
但係真係好過隱呀∼
愈嗌愈開心呀∼
但係感樣先有氣紛架嗎∼
最初係我地第2藍社第1架∼
但係點知我地追過左佢地呀∼
最尾話綠社第1真係好好好開心呀
我開心到尖叫呀><∼
完左之後∼我同honey去食野∼
食完之後去行∼
去到間舖∼個sales勁乞人憎呀∼
成日啤住哂又串嘴喎∼
如果honey唔係著校服∼
我真係會串番佢呀∼
我會同佢講∼”你做咩啤住我呀∼
你驚我偷野呀?我喺個袋度攞d野出尼
逐樣逐樣俾你睇∼好唔好∼
跟住抄低你地址∼上網唱你
話你間舖見到d客都會以為d客係賊
好唔好∼”
都未見過d人對住d客禁串架∼
我仲想同佢講”你係唔係當我係賊呀∼”
幾乞人憎呀
真係點解佢感都做得住架∼
∼∼∼xxxxxxxxx∼∼∼
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|