| ToDaY~ * |
今朝成身都好興
發燒...
參唔多38度
結果今日冇返學...
成日上網+聽歌
搵到d唔錯ge網
有一個有好多icon
有一個有好多mp3嘅網址
大收穫呀~
個板好花...
不過...
i like it
感先有feel家嘛~
首bg歌用左自欺欺人
Alex同豬sa合唱得好好聽呀~
而家聽歌又用番W.M.P
不過用R.P都聽到
W.M.P就轉歌轉得快D lor~
但係R.P就好D唔會姪
各有各好LA~
跟住去左學ENG...
今日好正
放假唔洗溫書呀~哈哈哈!!!!!!!!!!
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|