〞_LEi。
我想維持禮貌忘記驕傲
繼續做你唯一的城堡
Leichon
暱稱: 〞 _LEi°⊰⊹.°..
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
御溫泉之旅
2010-01-17
2009-12-13
重新開始!
Linking Park
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 334
今日人氣: 18
累積人氣: 2531
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


2009-02-22 分類: 未分類

琴日去圓遊會...

成2點幾就去。﹏。

一去到大獎....白雪公主{鉛筆套裝}

都唔知邊個送埋d咁既野....

之後係班主任哥到挽左一陣就走左囉...

走哥陣睇到王蕙利係度唱歌..雖然唔知唱緊咩,不過把聲好好聽

之後又走左去打波...成身汗。

打完之後話打機...

跟住又冇去到...去左食野!!!!!!!

4條麻甩仔係度吹水...吹到10點幾度掛

之後就返歸啦...






訪客留言 (返回 Leichon 的日誌)


nataliekei 於 2009-02-23 08:32 PM 發表:
4條麻甩仔
我都吾想笑
但係我笑左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man9478 於 2009-02-22 09:41 PM 發表:
- cOmment ;' }
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aRsUt 於 2009-02-22 09:17 PM 發表:
奶樽=]
白雪公主(笑了)
有D無奈- -'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JANE5201314 於 2009-02-22 09:02 PM 發表:
比起你個大獎 我覺得我戈個好好多^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie18 於 2009-02-22 08:20 PM 發表:
笑左出泥' 哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要笑...
笑什麼?
Posted at 2009-02-22 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Leichon 於 2009-02-22 07:06 PM 發表:
週記唔會咁寫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kellyy 於 2009-02-22 07:04 PM 發表:
其實..
你黎個係咪週記黎gu??
恭喜!你抽到自己最想要既大獎.呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jimmychang 於 2009-02-22 05:35 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]