Chem都肥鬼埋。
呢一日終於都來臨啦...
一個學段嘅時間就令我本來想入理科嘅方向完全轉變成入文科...
算係快定慢呢......?
話之佢啦, 反正已經決定咗, 都唔係壞事嚟嘅...
我咁耐都未試過肥咁多科, 一段肥三科都係第一次。
不過有曬心理準備, 都唔覺Down。
不過考試都肥嘅話咁就PK啦, 成績表出紅嘅話, 唔俾我用電腦就仆到飛起。
話就話當浮雲, 做起上嚟都幾難。
都仲係好唔鍾意啲人幾分都係度嘈生曬。
幾分咋嘛, 俾少兩斤肉你咁款。
測/考之前"唔識唔識", 出嚟成績八十零九十幾都仲係度靠腰。
我最睇唔起呢啲分數奴隸。
三科肥, 考試一片灰暗。
|