檸檬的blah blah blah
啊這不就是一個網誌而已嗎......
Lemon233
暱稱: Abandoned Lemoe
性別: 男
國家: 澳門
每月文章
好友名單
- 華'* (wa214)
Arthas Wong (azy2123321)
. (royto)
ヅ♪K evi nK (keive2007)
BryAN (l_Bryan)
b_lam (b_lam)
獨愛乂遺忘 (paul1994529)
Ka Weng (vly2009)
HoiIeng (hoiieng0327)
water2217 (water2217)
Siu敏` (MAN030)
Samuel (samuel1019)
PlusA (lacksp)
- xKin╭*◤╮ (raysonkin)
"| ! -HOT tea (lOvEyOUtOday)
杭 (maple_on)
C Rain (cwlel)
`波__'Y (CRimE_Y)
OaLNik (dennismk2)
Chillian (Ian1030)
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 170
留言總數: 706
今日人氣: 1
累積人氣: 8293
2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


2010-01-14 分類: 未分類

Chem都肥鬼埋。
呢一日終於都來臨啦...
一個學段嘅時間就令我本來想入理科嘅方向完全轉變成入文科...
算係快定慢呢......?
話之佢啦, 反正已經決定咗, 都唔係壞事嚟嘅...

我咁耐都未試過肥咁多科, 一段肥三科都係第一次。
不過有曬心理準備, 都唔覺Down。
不過考試都肥嘅話咁就PK啦, 成績表出紅嘅話, 唔俾我用電腦就仆到飛起。
話就話當浮雲, 做起上嚟都幾難。

都仲係好唔鍾意啲人幾分都係度嘈生曬。
幾分咋嘛, 俾少兩斤肉你咁款。
測/考之前"唔識唔識", 出嚟成績八十零九十幾都仲係度靠腰。
我最睇唔起呢啲分數奴隸。

三科肥, 考試一片灰暗。






訪客留言 (返回 Lemon233 的日誌)


gotoeatapple 於 2010-01-14 10:50 PM 發表:
你做咩肥咁多ga,
5可以咁灰ga bo..
努力d啦考試
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無灰到, 我一啲都無灰到!
我不知幾開心(定科的意味
Posted at 2010-01-14 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]