《YES!!》登左我 s 去果2句野x)
冤枉丫`老公大人:< 我冇勾佬呀*
Nb個比賽我又冇去到.
冇我份都可以去打氣.
不過可能Nb真系吾應該有我存在.
我只系想有個可以比我,
feel到有溫暖感覺既地方.
曾經比你攬住,訓著左.
果種令我feel到自己存在既感覺.
我真系好想可以留住.
不過我已經放手.
我吾想再返轉頭.
依家我個寶唄,
雖然未可以好似你咁,
我知亦吾會有可能.
只要1次,
佢俾我感覺到1次我就放手.
我知對你吾公平.
旦系我愛既始終都只系佢._.
St.ant NB`
比賽要加油@v@
|