JAAJAA

2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


2010-07-11 分類: 未分類

聽日要返學喇..又可以見返你地:]

唉...不過真係好少人讀4a..唔緊要喇..得閑過黎探下你地

因為我唔係有哂你地既msn,所以唔該你地add我喇...thx

msn:[email protected]



2010-07-11 分類: 未分類

我番黎喇..有叫我買手信既我都買咗,但冇叫既真係唔好意思..

過去三年真係經歷唔少,

f.1時仲係好以傻仔咁,成日搞gag,搞到自己77地..

f.2時.......唔記得咗

f.3希望識番個朋友,但係發覺自己既社交能力真係好唔掂..但好彩有佘哥(俾面你喇)照著,

先開始有番d朋友,出黎玩.但係你又要走,,即係以後要靠自己..

相處咁耐,我都未有哂所有msn,所以睇完既人唔該留低msn....thx




2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 分類: 未分類

呢幾日都要去旅行...所以呢幾日都唔可以見到大家

最唔好彩既就係去唔到聯歡會..真係有d唔捨得你地

雖然人唔係hk,但都希望你地入到想入既班

 

 




2010 年 3 月 27 日  星期六   陰天


2010-03-27 分類: 未分類

見到咁多人PHY咁高分pan sir仲預我有9字頭,話我錯D唔小心野,但自己覺得好低分
忽然覺得自己影衰PHY,hurt到係m記到沈思咗幾個鐘

PHY(cce)執分題無時間做,如果做埋最少有3字頭

洗搞到唔合格

 

 

唉~~傷慼之情一言難盡

        後悔之感千千滿載

(小弟中文能力淺薄,煩請見諒)




2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


死豬扒 請不要自作多情 分類: 未分類

妖..宜家D豬扒點解講極唔明架,我唔會鐘意你架,你好樣衰呀,你死開la,我每次見到你都想打你.

請你唔好再自作多情呀,死豬扒冴



« | 1 | 2 | 3 | »