°☆Leona☆°隨風飄既咖喱
與你們渡過既每一天
琴日 訓左幾粒鐘 因為要溫中文加埋中文默書再加中史
讀個D中文 讀到KAi左 到2點先訓 訓左3個鐘到
但係呢 我教左鬧鐘 6點響 但係好累冇起到身
今日上堂係緊訓 SO 一邊休息 一邊溫中文、中史
so busy ...... 係咪中文默書 一定100分
同埋中文補測一定PASS 到
不過中史就冇信心
唉~~~ 近排我屋企發生左好多事
加上學校又多補課 令我受到很大既壓力