今朝係我地高級組既週會 上HALL 聽野
今次個週會勁搞笑
又有得睇MR.BAER 佢好搞笑......
不過keko佢又D吾開心
不過MR.BAER 個個人都勁happy
校長講左句野:「吳三貴引清兵入關 別怪他 別怪他.......」
上完週會 派中文補測D卷 好彩 吾洗再補測
加上中文默書又100分 但係中史得5.5分......
Miss 同我地講左好野 佢希望我地吾好再懶下去
要我地俾心機都要讀完呢個中5
P.S 希望個個人一定要升到中6
跟住 食完飯 同keko佢落左去 買野飲
佢傾左好多野俾我知 同埋佢d心事
佢話我地D班人怪怪地(我都覺到)
同我地班D人既距離 距離好遠
|