| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 12 月 21 日 星期二  |
一個人(第十日)  |
分類: 一個人 |
今日學校christmas party,
一早就有人派聖誕卡,
但係我鍾意嘅人冇寫聖誕卡比我,
我好sad!!!!T^T
我唔知點解晚晚都要寫D野係SMS先訓得着,
我真係日日都好掛住佢!
|
outgoing  |
分類: outgoing |
今日放學後去咗太古,
太古城同吉之島,
不停來回,
唔知做咩!haha
我地行吉之島,
行咗好長時間,
我仲buy咗三對耳環,
好開心呀!
我地仲影咗貼紙相,
so beautiful!
|
2010 年 12 月 20 日 星期一  |
一個人(第九日)  |
分類: 一個人 |
今日出奇地...
第一句話竟然係佢講先...
第一句話雖然唔係一句對答...
但我都會銘記於心...
之後發覺大家已和好,
我哋仲上堂傾計,
真係好吾應該...haha
我仲不斷整佢個頭,haha
好happy! |
2010 年 12 月 19 日 星期日  |
| 一個人(第八日) |
分類: 一個人 |
今日冇見倒佢...
我今日不斷諗住佢...
我冇可能唔諗你...
唔知點...
|
2010 年 12 月 18 日 星期六  |
一個人(第七日)  |
分類: 一個人 |
我好怕...
我令佢feel sad...
我好怕番學面對佢...
我唔知點好...
我唔知番到學佢會點...
佢嘅feeling...
佢/我會點同對竹講第一句話...
如果係佢講先..
佢會講咩??? |
|