唉:[
今日帶多左本Maths Book -_____-
因為今日有Ethics堂 Q^Q
今日係Day1... 要掃街 =.=
Lunch同羅羅去左MMlC玩電腦 ,, 到左1:30, 就去'清潔校園'
放学.... 落雨 >3<
媽咪係巴士站接我 Y(^o^)Y
今日得1樣homework-----Voca corr
跟住就做G.R書面設計.....