今日8:30起身去海洋公園.... 以下係我同媽咪&爹D係oCEAN pARK 嘅行程:
1.係海洋公園到買'3人行'票 ,, 便左好多!! 原來, 我係要買成人票WO!!
2.去左睇動感劇場@威威至激之旅 ,, 幾搞笑!! RAINIE ,, 由阿威威獅令玩過山車,, 然係跌左落個海到,, 真係有D水噴左出黎呀!! 你知5知我同媽咪玩完之後隻手出汗!! XP
3.我哋搭纜車上山先 ,, 好鬼高!! 媽咪好怕高, 全程都-__-
4.去睇水母萬花筒----- D水母BB好得意
5.去海洋館&鯊魚館
6.食LUNCH....
7.玩飛天韆鞦 ,, 第2次玩 ,, 5驚
8.Then , PLAY 滑浪飛船,, 未速落去 ,, 我己經大叫
9.睇海獅,, 買左BOOK MARK
10.睇海洋劇場 (2:30),, D海獅 ,海豚好勁
11. 搭返纜車落山
12.睇雀鳥劇場 , 有隻1飛出黎柯C ,, 好嘔 ,, 不過都幾得意
13.去亞馬遜歷險迷程,, 見到好多雀仔, THEN GO INTO THE 3D林森
14.本來想睇熊貓,,但係好多人排隊.....
15.去玩左1個攤位GAMES , 玩左2次,, 有份安蔚獎
16.搭巴士去大家樂食DINNER
ABOUT 8:30 ,, 我ZzzzZzzz ,,
今日好眼訓,,隻腳好累
我張飛 Mother 張飛 Father張飛
威 威至激之旅入場卷
|