LiHoChing
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
LiHoChing
暱稱: ◇ㄍ程﹏"* //*
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2006-12-03
•
2006-12-02
•
2006-11-30
•
2006-11-29
•
2006-11-27
文章分類
•
全部
(122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 14 日 星期三
考試…
分類:
未分類
考試…唉 好彩都識識地 論譠件事 我想 無人會想做過… 好彩 可能唔洗記過 ^ ^
第1日做 如果大家想比我個日記人地都好… 話比我知…因為無咩人有
發表時間:2006-06-14 05:32 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 LiHoChing 的日誌
)
Xx心'v' 於 2006-06-26 11:15 PM 發表:
我個日記
http://blog.qooza.hk/summersum
上去c下
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
邊個比我日記你…
Posted at 2006-07-02 09:43 PM [
編輯
] [
刪除
]
IceQueen13
於 2006-06-16 01:43 PM 發表:
哇....Hello Kitty嗯!我鐘意~!!
我係......鄭欣欣呀!!
幫我留反言la~~
http://blog.qooza.hk/IceQueen13
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
S!UWING` 於 2006-06-14 06:09 PM 發表:
HALO`
黎左*=]
我都吾知洗吾洗TIM...*V*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
superaries
於 2006-06-14 06:02 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/superaries
我日記呀...
唔該啦..."
留言a."
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我係型索到 早就睇到你個日記啦 但係 我冇做校長好耐啦
Posted at 2006-06-14 06:09 PM [
編輯
] [
刪除
]
superaries
於 2006-06-14 06:00 PM 發表:
程校長...
你都有尼個日記呀...
我都有呀...
幫我留言啦唔該..."
知唔知我係邊個...?
(得我叫你程校長呀...")=]*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
牙珊 於 2006-06-14 05:38 PM 發表:
但我可能要記啊><
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咁我好彩囉…
Posted at 2006-06-14 05:38 PM [
編輯
] [
刪除
]
啊兒 於 2006-06-14 05:36 PM 發表:
唉...算啦..**=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
算係關D咩先 = . =
Posted at 2006-06-14 05:38 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 LiHoChing 的日誌
]